Alla inlägg den 16 september 2013

Av Pernilla - 16 september 2013 19:21


Varför ska det hända just mig? Varför får inte jag träffa den där romantiska killen som skämmer bort sin flickvän?

VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR?


Jag blir sårad om och om igen och när jag träffar en kille jag tycker om så har han verken tid eller ork att ses, han skulle på jobb, vänner, familj eller nått annat! Varför inte säga istället att han inte är intresserad?

Nu tänker jag skita i detta, jag tänker aldrig mer blinka åt en kille igen, jag tänker inte bli sårad eller sparkad på mer jag tänker fan lära mig av mina misstag nu! Det har gått för långt och jag tänker inte bli deprimerad för att jag är kär i en kille som inte är intresserad av mig utan bara av sexet! Jag förstår inte hur killa tänker, och om dom har nått och tänka med! NEJ, jag ska inte dra alla över en kant m30% av 100% är seriösa resten är bara skit!

Tänk på det innan ni går för djup in  i relationen, ta reda på om det är äkta kärlek, och om han/hon tycker om dig på samma sätt!

Jag tänker inte sitta och gråta för en kille mer, det har jag gjort många gånger och det är sista gången det är gjort!

Jag

Presentation


Mitt namn är Pernilla är 25år och bor i Skåne!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards