Alla inlägg den 10 september 2013

Av Pernilla - 10 september 2013 12:10

I söndags var jag och fikade med mina barn sen gick vi till lekplatsen och barnen hade sparat sina kakor för dom ville äta dom på lekplatsen så skulleThindra äta sin chokladbulle men när Thea skulle ta upp den ur påsen så var den helt mossad så Thindra började gråta för hon ville inte en mossad chokladbulle så vi fick gå och handla glass i stället och då blev dom glada fast Thindra var lite ledsen ändån, sen fick dom åka en läskig kasebana som inte jag vågade åka :P men barnen vågade :)

Älskar mina barn så fruktansvärt mycket! Finns ingen som betyder så mycket för mig som dom gör! <3<3<3


Igår var jag trött, vaknade 12:00 och sen åt jag frukost och bestämde med en kompis att jag skulle komma till lund och se våra andra kompisar spela innebandy så vi träffades 17.00 och så gick vi till bollhuset och väntade tills dom skulle börja spela! 19.30 gick vi därifrån för jag vart tvunngen och åka hem för jag skulle upp tidgit idag och ska snart gå på UNGAVUXNA gruppen!

Imorgon ska jag träffa min kompis igen för vi ska åka till malmö och kolla på när hennes pojkvän spelar handboll sen vet jag inte vad vi ska göra efter det!


Nu ska jag gå och så hoppas jag vi ses snart igen! :D Ha en fortsatt bra dag allihoppa!

Presentation


Mitt namn är Pernilla är 25år och bor i Skåne!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards